“Хто володіє словом, той володіє світом”, – говорили античні оратори. “Хто володіє словом, той володіє клієнтом”, – говорять офіціанти. І це так. Адже кожен офіціант має бути здатний відповісти на питання відвідувачів так, щоб принести максимальну вигоду закладу і максимальне задоволення клієнтові. Він має вміти написати сценарій спілкування, зрежисерувати, вивчити роль і грати її на вузькій, але важливій сцені між столиками. Тобто визначити стратегію і обрати тактику мовленнєвої поведінки. Саме такою “Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки” була тема відкритого уроку з української мови, який в рамках місячника методичної роботи провела викладач української мови та літератури Алла Титова з учнями 7 групи, що здобувають професію “офіціант”.
29.02.2024